Lange dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Denise & Samantha Kabel - WaarBenJij.nu Lange dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Denise & Samantha Kabel - WaarBenJij.nu

Lange dag

Door: Sam en Den

Blijf op de hoogte en volg Denise & Samantha

02 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Zojuist hebben we heerlijk ontbeten, bij dit hotel hebben ze zo'n groot buffet je kan echt uit van alles kiezen!

Over een halfuurtje worden we opgepikt bij ons hotel en gaan we naar onze volgende locatie in Ayutthaya.

Omdat er gister even iets mis ging met het plaatsen van ons blog, schrijven we nu een klein verhaaltje zodat jullie toch een melding krijgen dat er weer iets nieuws geschreven is.

On verhaal van gister en eergister staat bij reisverslagen en Denise heeft gister ook weer nieuwe foto's toegevoegd, die staan natuurlijk bij foto's ;)

Denise heeft haar wond net bekeken deze zag er heel goed uit, weer een schoon verbandje erom, en we kunnen weer verder!!

Tot ons volgende blog!!!

• 02 Maart 2015 - 11:41

Jacqueline Van Kessel:

Wat een ontzettend leuk avontuur. Dit is iets om nooit meer te vergeten en een rugtas met ervaring voor jullie verdere levens. groetjes van Jacqueline en veel plezier

• 03 Maart 2015 - 15:16

Danielle:

Hey meiden wat leuk om jullie verhalen te lezen!
    En wat hebben jullie al onwijs veel gedaan, als ik het zo hoor zijn jullie toe aan vakantie als jullie terug komen ;) Dat beloofd wat voor Priscilla en mij hahaha.

Wel slim dat jullie nog naar het ziekenhuis zijn gegaan hoor, je weet maar nooit! Gelukkig gaat het nu al wat beter en kunnen jullie op naar jullie volgende avontuur! Ik ben benieuwd :)

xx en geniet er lekker van!