Aftellen! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Denise & Samantha Kabel - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Denise & Samantha Kabel - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Denise & Samantha

04 Februari 2015 | Nederland, Heiloo

Nog 20 nachten en dan is het zover! Dan gaat onze reis beginnen!!!
We zijn druk met alle voorbereidingen, inentingen zijn gehaald, paspoorten aangevraagd, en zelfs al wat boodschappen gedaan...
Maar we zijn ook druk met plannen van wat we allemaal nog kunnen doen op de "vrije" dagen in onze reis!
Hahahah wij zullen wel wat keuzes moeten maken, want er is zoveel te zien en zoveel te doen, dat we eigenlijk wel een jaar kunnen weg blijven! :p

Wij kijken er erg naar uit, en wij gaan proberen om jullie via dit dagboek een beetje op de hoogte te houden!

• 05 Februari 2015 - 19:02

Maaike De Z:

Leuk hoor! Heel veel plezier en pas goed op elkaar.
    Ik zal jullie belevenissen volgen.

• 05 Februari 2015 - 22:41

Priscilla :

Meiden heel veel plezier en succes. We zijn benieuwd naar jullie foto's en ervaringen.
    Zodat wij daarna Thailand zelf mogen ontdekken.

Denise & Samantha

Wij, Denise en Samantha Gaan een reis door Thailand maken, wij proberen jullie hier zoveel mogelijk op de hoogte te houden van onze reis!

Actief sinds 01 Feb. 2015