Veilig geland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Denise & Samantha Kabel - WaarBenJij.nu Veilig geland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Denise & Samantha Kabel - WaarBenJij.nu

Veilig geland

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Denise & Samantha

25 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Goedemorgen allemaal!

Na 11uur in het vliegtuig zijn wij geland in het warme, benauwde en stinkende Bangkok! Hahaha
Nadat we bij ons hotel waren afgezet, hebben we deze buurt even bekeken, en er was markt waar Denise gelijk nieuwe slippertjes heeft gekocht!
Ook hebben we wat verse mango, ananas en watermeloen gekocht! Jammie.
Bij het hotel zit een heerlijk zwembad waar we net een duik in hebben genomen , heerlijk even afgekoelt!

Voor morgen hebben we net gelijk een leuke excursie geregeld, we gaan langs een Orchideeëntuin , treinmarkt en de floating markt!

Vandaag gaan we verder een beetje relaxen, we houden jullie op de hoogte!

• 25 Februari 2015 - 08:20

Rina Kabel:

Goh klinkt nu al fantastisch! Zal voor Den niet meegevallen zijn zo lang te moeten zitten! Maar jullie zijn er!
    Geniet er lekker van meiden!

• 25 Februari 2015 - 09:21

Nico Kabel:

Heeee meiden geniet er van
    Goede reis gehad hoop ik...
    Veel plezier je vader..... ha ha hihi......

• 25 Februari 2015 - 09:33

Michelle:

Leuk meiden, orchidieeentuin leuk zeg!!! Geniet ervan!

• 25 Februari 2015 - 16:35

Maaike:

Orchideeëntuin... haha komt me bekend voor. Niet zoveel foto's maken daar he. Moet je later allemaal weer uitzoeken ;) Have fun!!! Klinkt allemaal erg relaxed en ik ben echt super jaloers!!! Sniffie is ook jaloers maar de wortels, stoelpoten en mandjes smaken in Rotterdam vast lekkerder dan in Bangkok.

• 26 Februari 2015 - 07:42

Willem Kabel:

Jullie gaan toch wel alles georganiseerd hè, niks op eigen houtje doen hoor, levens gevaarlijk.

• 26 Februari 2015 - 07:57

Frank Palmer:

ik sluit mij aan bij het advies van Willem Kabel. Kijk goed uit hè! Ben erg benieuwd naar de vele foto's die jullie gaan maken. Binnenkort gaan Angelica en ik naar de orchideeënhoeve in de noord oost polder, maar dat zal wel niet kunnen tippen aan wat jullie daar te zien krijgen.
    Veel plezier zussies :-)

• 26 Februari 2015 - 10:43

Denise & Samantha Kabel:

In grote lijnen is alles georganiseerd ;) alleen af en toe wat vrije dagen om zelf iets te ondernemen!
    We kijken goed uit ;)

De Orchideeën tuin bleek een Orchideeën farm te zijn.... hahaha dus maar een paar soorten, maar evengoed leuk om te zien!

• 26 Februari 2015 - 20:53

Joke Dech:

Blij dat jullie een goede reis hadden....nu genieten van alles wat op je pad komt..... Kijk uit naar de foto's.......wou niet mee in de koffer, maar ben erg nieuwsgierig!! Veel plezier, en een fijne tijd!!! Liefs, Jook