2 drukke dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Denise & Samantha Kabel - WaarBenJij.nu 2 drukke dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Denise & Samantha Kabel - WaarBenJij.nu

2 drukke dagen

Door: Sam en Den

Blijf op de hoogte en volg Denise & Samantha

27 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal!

Wat hebben we al een hoop gedaan, hetvoelt alsof we hier al een week zijn ;)
'S morgens staan we vroeg op, omdat het dan nog niet zo warm is, als we dan in de middag terug komen bij onze slaapplaats kunnen we lekker afkoelen in het zwembad!

Hierbij een paar highlights van de afgelopen twee dagen!
Gisterochtend werden we om 7:00 opgehaald door een gids die wij eergister hadden geboekt voor een tour.

We reden naar de Floating Market en onderweg stopten wij bij een saltfarm, hahaha wij wisten echt niet hoe dat eigenlijk ontstond, slecht he...

Na deze stop kwamen we bij de railway market, een markt die voor een groot deel op een spoorlijn staat, de trein rijd hier ook echt nog, zodra deze komt, tillen de mensen snel hun tafeltjes weg!

Daarna stopten wij bij een Orchideeënfarm, daar werden vooral de Orchideeën gekweekt om te offeren en om je eten mee te versieren.
Hier maakten ze ook cocossuiker en allemaal anfere dingen van cocos, leuk om te zien en lekker om te proeven!

Daarna de Floating Market, eerst gingen we vanuit een klein dorpje met een motorbootje het water op, en na ongeveer 3 kwartier racen met dat bootje kwamen we op de floating market, hier moesten we overstappen op een kleiner bootje zonder motor, en een mevrouw peddelde ons door de markt.

Op de terugweg stopten we nog bij een prachtige tempel, en we waren denk ik rond 15:30 terug bij ons hotel!
Hier om de hoek is een grote en vooral sfeervolle nachtmarkt, hahaha we zijn hier elke avond even overheen gewandeld.

Vanmorgen zijn we weer om 7:00 uur vertrokken op weg naar Chinatown, hier werden we om 7:45 verwacht voor een fietstocht!
Heel erg leuk! We kwamen door hele kleine steegjes, markten, en reden zelfs door gebouwen en huizen heen!

Vanuit Chinatown namen wij de boot naar het paleis, wat hebben we hier onze ogen uitgekeken! Wat zijn al deze tempels mooi!
Om de hoek lag ook Wat Poh, een tempel waar de Reclining Buddha ligt. Ook echt heel mooi!

Net hebben we weer lekker gezwommen en spiesjes vlees op straat gegeten! Heel lekker!!

De komende twee dagen hebben wij geen stroom en geen internet, dus het is even wachten op ons volgende blog!

Welteruste en tot snel! Xxx

• 27 Februari 2015 - 15:44

Michelle:

Leuk om te lezen meiden! Geniet er nog maar lekker van!!
    Dikke kus!

• 27 Februari 2015 - 15:47

Frank Palmer:

Leuk om te lezen. Ik vond het al zo vroeg om 6.29 uur dat je met mij chatte, terwijl het hier al avond was

• 28 Februari 2015 - 09:43

Anita:

Wouwww wat een super leuke ervaringen. Heel veel plezier meiden de komende tijd! Xxx